BUNNY GOODIES

Igårkväll fick kaninen massor med paket! Han skulle givetvis vara med och öppna! 

 I paketen hittade han julpynt och julgodis från Animail, och även en egen haj! Klart min kanin ska ha en haj! Det är en kattiglo men eftersom min kanin är i ungefär samma storlek som en katt så tänkte jag att han kommer att älska och gömma sig i den när han behöver det. Iglon är från coolstuff och är ett hett julklappstips till era smådjur! 

Inser att min blogg börjar bli en kaninblogg -
det är givetvis inte meningen. Förstås så tycker jag precis som alla andra djurägare att min fluffiga lilla varelse är sötast av alla och behöver dela med mig av honom ^^ Det är bara tacksamt att dela med mig av lille kaninen just nu då jag inte hinner med så mycket annat än jobb, kaninmys och pyssel. Pysslet kan jag ännu inte visa men jag ser mycket fram emot att göra det!
#1 - - Mirano:

Klart du ska skriva om och posta bilder på ditt lilla fluff! Jag menar, det hör ju liksom lite till när en har katt/hund/kanin/whatever hemma! ^^

Svar: När en har fluff så visar en sitt fluff! :D Hahaha
Bunny