ONLY WAY TO GO IS UP


Här är några bilder från min dag. Mötte upp bästis och några andra tjejer för lite picknick i parken! Det var sallad, sushi, cider och juice och massa massa sol! Så varmt och skönt och somrigt ute. Sen började vi få lite solsting så då gick vi till Bishops Arms och drack lite öl/cider. Det var mycket trevligt men allra mest mycket jobbigt. Bästis och pojkvän (mr Handsomes bästis) flyttar nämligen till Uppsala imorgon. Grät hela bussresan hem och ännu mer är jag kom hem. Den här tjejen betyder så jävla mycket för mig. Ingen annan kan få mig att skratta så mycket som hon gör. Vi har inte ens kommit hälften så långt i vår vänskap som jag skulle önska men ändå är hon en av de bästa människorna i mitt liv. Jag vet att en flytt inte är det end of the world, men det är ändå en liten bit mellan Malmö och Uppsala.... Gonna miss you so much!

Â