FRÅGESTUND

Ok sĂ„ tĂ€nker att pĂ„ fredag Ă€r det min födelsedag, och jag lĂ€r vara sjukt busy pĂ„ jobb och sedan kommer alla mina bĂ€stisar över för att hĂ€nga med mig - sĂ„ jag lĂ€r inte hinna blogga sĂ„ mycket! Vore det inte kul om bloggen fokuserar sjukt mycket pĂ„ just mig pĂ„ min födelsedag? (Inte för att den inte gör det i vanliga fall dĂ„) Ös ur er alla frĂ„gor ni har om mig, om trĂ€ning, om vegansk kost, om rymden, om poledance, om vĂ„r nya lĂ€genhet, om mr Handsome, om precis vad som helst, sĂ„ delar jag med mig av svaren pĂ„ fredag! Go, det blir ball! 
#1 - - sofié leifsdotter :

Hur trÀffades du och din sambo? :)
Är Youtube nĂ„got du kan tĂ€nka dig börja med?
Tror du nasa och makteliten döljer nÄgot för oss och isf varför? Vad tror du om area 51?

#2 - - Saga:

Vilka Àr dina favoriter bland veganska recept?
Dina bÀsta trÀningstips?
Favoritband/artister?

#3 - - emelie:

Har du alltid bott i Malmö?
Vilken Àr din favoritfilm?
Hur mÄnga tatueringar har du?
Hur kommer dig sig att du började med poledance?
Vill du ha barn?

:*

#4 - - Anonym:

Vilken Àr din favoritgris? Tror du pÄ skrÀcködlor?

#5 - - Alice:

Vilken lÄt beskriver bÀst ditt humör just nu?
Du fÄr chansen att resa precis vart du vill, vart Äker du?
Tre plagg du aldrig skulle klara dig utan?

Mvh
Alice "SÀmst fantasi nÀr det kommer till frÄgor" S*****

#6 - - Twiggy || Z A L O N I A . C O M :

Vilken Àr din favorit alkoholhaltiga dryck?
Vad frÄn den animaliska vÀrlden saknar du mest, om du nu saknar nÄgot?
Hur lÄng Àr du?
En lÄt som beskriver ditt liv just nu? :)