ATT MATCHA SIN OUTFIT

NÄgot ni sÀkert har mÀrkt med mina outfits Àr att det Àr sjukt vitkigt att det matchar! FÀrger, still eller mönster, allt mÄste gÄ ihop. Jag kan tillexempel inte gÄ hemifrÄn i en fin spetsklÀnning och slÀnga min adidasbag över axeln, och jag kan inte matcha tvÄ olika nyanser av vitt, och jag kan inte matcha olika mönster (med det Àven sagt; folk som matchar tvÄ olika sorters animalprints, eller Ànnu vÀrre, tvÄ olika sorters leopardprints?).

GrÄ naglar som hÀmtar det grÄa i mina byxor, och detsamma vad gÀller örhÀngen och kofta har jag pÄ mig idag, ni kan se samma outfit tillexempel hÀr. SÄ gör man, tycker jag! ^^   

#1 - - Mirano:

Älskar att mixa och matcha med klĂ€der och smycken, allting blir ju sĂ„ mycket roligare pĂ„ en gĂ„ng! ^^

#2 - - sofié leifsdotter:

SjÀlv Àr jag en sÄdan som tycker man kan blanda hej vilt och inte borde vara rÀdd för det! Haha :) tror vÀl det kanske Àr lite beroende pÄ stil osv. Jag jar ofta rÀtt "flowy" klÀder i flera lager.. kanske annat nÀr man har lite mer enkel och clean stil om du fattar.

Svar: Fast jag förstÄr hur du menar! Det Àr sÄ himla svÄrt att förklara, men vissa mönster funkar sÄ sjukt bra, typ din stil, medan vissa inte gör det? Tror det har att göra med HUR man gör det liksom! Tror jag ska utveckla det hÀr inlÀgget i framtiden! :D
Bunny

#3 - - Ida | the sky under the sea :

Same! AlltsĂ„ sĂ„ fort fĂ€rgerna eller mönstret skĂ€r sig lite kĂ€nner jag mig fett obekvĂ€m! Älskar dock kontraster, typ nithalsband till en gullig klĂ€nning, eller bling till bandtröjan ^^

Svar: HÄller helt med! Söt och tufft funkar, och typ preppy och sporty (tÀnk klack till ett par sportigare leggings) funkar, men typ inte gothic och sporty? Liksom spets, sammet och sneakers haha! Eller sÄ tycker jag ^^
Bunny

#4 - - Kitten:

Jag Àr precis likadan :P Gav typ upp med smycken för 100 Är sen förutom en och annan choker av just den anledningen haha.

Svar: Exakt, haha!
Bunny