VIVALDI AND HOMESTYLING

SÄ kom Àntligen Ikea med vÄra grejer. Hemleverans Àr en fantastisk idé som nÄgon har kommit pÄ. SÄ himla tacksamt dÄ man inte sjÀlv har bil eller möjlighet att fÄ hem sakerna! Just nu Àr vi i alla fall en bokhylla och en sideboard rikare, det Àr allt vi har hunnit med att bygga ihop idag. Det Àr viktigt med thai-mat-paus!  Nu gÀller det bara att ösa upp allt ur flyttkartongerna och ge alla smÄ prylar sina hem! Egentligen det roligaste av allt med flytt! 

Nu kÀnner jag mig fÀrdig för kvÀllen och ska bÀdda ner mig framför Netflix! KÀnns sÄ hÀrligt att ha hunnit med sÄ mycket under dagen! Nattinatt! ^^

 
 
 
#1 - - Twiggy Lundberg:

Älskar ocksĂ„ att dom har hemleverans, bortsett frĂ„n att oss var dom sĂ„ taskig att dom inte ens orkade bĂ€ra in sakerna, och jag var ensam och vi hade liksom soffa, sĂ€ng osv :O SĂ„ jag fick stĂ„ ute i kylan med allt och ringa Krille i panik sĂ„ han kom och hjĂ€lpte mig fĂ„ in det hahahah. Ska bli spĂ€nnande att se hur lĂ€genheten ser ut nĂ€r ni fĂ„tt ordning :D

Svar: Wuuut! :O Eller ah, hos oss kan man bestÀlla antigen bara leverans till trottoar, eller fÄ det inburet i hemmet. Inburet Àr lite dyrare, men för vÄr del vÀrt! Vi satt och vÀnta sÄ lÀnge och tillsist var jag tvungen att gÄ till dansen, dÄ kunde ju inte sambon burit in det sjÀlv heller!
Bunny

#2 - - Hannah:

Åh ser bra ut! :D

Svar: Snart sÄ! :D
Bunny