SHOPPiNG IS MY CARDIO

Imorse klev jag i mina snyggaste leggings och mina snabbaste skor, och sedan begav vi oss ivÀg nÀstan innan vi hunnit Àta upp vÄr frukost. Gisses vilket Àventyr vi har varit pÄ idag. Vi har sprungit runt i typ alla affÀrer som finns i hela stan idag! Vi har köpt byggmaterial och verktyg, och till exempel en stege! Sen köpte vi vÀrldens största resvÀska till mig och sedan en miljon nÀtverks-grejer. Sen avslutade vi shopping-kalaset pÄ Ikea. Jaa, Ikea tvÄ gÄnger pÄ en helg! DÀr köpte vi gardinstÄng, fyra hyllplan, en massa glasburkar och en hylla till badrummet. DÀrefter tog vi oss hem med allt det hÀr, pÄ bussen! 
 
Jag och min lilla resvÀska ^^
 
Och nĂ€r vi kom hem var det bara att fortsĂ€tta bygga. Vi har skruvat ihop ytterligare tvĂ„ hyllor nu, och sĂ„ Ă€ven hyllan vi köpte idag till badrummet. Det börjar bli fint hĂ€r hemma nu. NĂ€ okej, jag ljög. Men det kommer bli fint! I veckan kommer jag packa upp och pynta pĂ„ kvĂ€llarna, det kommer bli sĂ„ kul! Äntligen! 

Nu Àr jag helt slut, och ska krypa ner i sÀngen med gott samvete. 
#1 - - Twiggy Lundberg:

JÀklar, tog ni allt det dÀr pÄ buss?! bra jobbat :O

Svar: AlltsÄ jaa!! :O Sjukt!
Bunny