SATURDAY

Idag började jag min dag vid klockan tio. Helst hade jag sovit lite till, men det fanns det inte tid med. Satt och jobbade sÄ lÀnge att jag höll pÄ att missa mitt Pole-pass! Men som tur var hann jag ivÀg och har fÄtt snurra nÄgra varv upp och ner idag!

Kom sedan hem och hjÀlpte sambon att bÀra ner vÀrldens största garderob (som stÄtt i sovrummet) till kÀllaren. Hela kroppen skakade tillsist av utmattning, sÄ blandade ihop ett stort glas ÄterhÀmtning av Star Nutrition och satte mig sedan och jobbade lite till. 

Sen ville vi bygga ihop vÄr byrÄ. Det gick sÄdÀr eftersom en del inte alls var speciellt bra, och gick sönder. SÄ nu fÄr vi leva med den hÀr pjÀsen! Not really, vi ska försöka fÄ en ny del av Ikea, för det hÀr Àr rÀtt sÄ sÀmst och inte alls fint. DÀremot Àr vÄr nya TV fin! 

SÄ nu blir det ost och kex-mys och Doctor Who pÄ vÄran nya superTV! Hoppas ni har haft en bra dag!
#1 - - Twiggy:

LÄter supermysigt! Hoppas ni fÄr en ny del av IKEA ocksÄ! :)