OUTFiTS FOR BARCELONA

Ägnade en liten stund igĂ„rkvĂ€ll dĂ„ jag kom frĂ„n jobbet med att pyssla ihop min resvĂ€ska inför den kommande resan. Vad behöver man för klĂ€der pĂ„ en affĂ€rsresa? Jag ska inte precis sitta i möten, men det Ă€r inte som att jag inte kommer trĂ€ffa folk. DĂ€remot Ă€r det nog en del oömma klĂ€der som gĂ€ller, samtidigt som det kommer bli mĂ„nga dagar dĂ„ jag mest sitter still. Och vad sjutton har man egentligen pĂ„ sig i 15 - 18 graders vĂ€rme? Har ju helt glömt!

Batwing-top och jeans?
Leggings/trÀningsbyxor och spetslinne?
Tshirt och sammetskjol, eller kanske spetslinne och jeans?
Eller kostymbyxor och en snygg spetsblus?
Äh, allt fĂ„r Ă„ka med helt enkelt, det Ă€r inte svĂ„rare Ă€n sĂ„. Och sĂ„ hoppas jag att det blir bra. Gud sĂ„ nervös!
#1 - - Liz:

Glöm inte en kofta, om du ska sitta i konferanslokal brukar de ha AC som Àr svinkall!

Svar: Faktum Àr att jag ska vara i en stor mÀss-hall, sÄ ja, har flertalet koftor med! ^_^
Bunny