GOTH NIGHT

NÀr jag Àntligen beslöt mig för att gÄ frÄn jobbet i eftermiddags sÄ kom jag knappt ut ur byggnaden innan nÀsta kaskad av panik-mejl trillade in. Det var bara att knata tillbaka till kontoret och fortsÀtta arbetet ytterligare en halvtimme till. SÄn himla stress och panik nu innan mÀssan och om man Àr den som har ansvaret att allt kommer ivÀg som man ska, ja dÄ fÄr man snÀllt vara pÄ kontoret och hjÀlpa till nÀr folk frÄn hela vÀrlden stÀller frÄgor och krav!

NÀr jag vÀl kom dÀrifrÄn tog jag mig till Triangeln i Malmö. Skulle möta min prins dÀr för lite walk-in-closet-bygg-grejer-shopping. Jag köpte jeans (Àlskade Higher Super Flex frÄn BikBok) fast mest strumpbyxor. Fyra paket tror jag att jag fick med mig. SÄna kan man ju packa hur mÄnga som helst i resvÀskan tÀnkte jag! 

Sen hittade jag massor med snygga trÀningsklÀder i brevlÄdan dÀr hemma, sÄ kunde inte lÄta bli att testa dem pÄ gymmet. Vilken kick det Àr att kÀnna sig bekvÀm och snygg pÄ gymmet! I love it! Brallorna kan vara de mjukaste jag Àger! Gjorde ett oplanerat "lek-pass" dÀr jag provade lite nya vikter och övningar, min rumpa fick rejÀlt med stryk. SÄ himla kul!

Nu fÄr det dÀremot vara nog för idag. Imorgon stÄr hÄrfÀrgning pÄ schemat, och förhoppningsvis lite mys med vÄra bÀstisar! Tjoho, fredag <3
 
#1 - - emelie - GO STRONG.:

du Àr duktig, bara fortsÀtt kÀmpa pÄ jobb. :*