AFTER WORK

Och så var onsdag förbi. Hur fort går tiden egentligen? Det sjukaste är egentligen att det är helt ok att det är onsdag. Imorse då vi började jobbet och jag hämtade in alla min extra personal (studentkonsulter) så talade jag om för dem att vi låg efter vårt schema. Och så bara vips när dagen var slut så var vi plötsligt före vårt schema! Hur bra? Helt kanon tycker jag! Det betyder att vi har hela sju timmar på oss imorgon att packa ner allting, underbart! 
 
Min japanska kollega och jag avslutade sedan dagen på After Work ihop med delar av mina ordinarie kollegor! En liten tillställning som kontoret gör lite då och då, bjuder på lite drinkar och mat, och massor med dansmusik. Så nu sitter jag hemma och snurrar i sängen efter två glas vin. Ändå helt ok tycker jag! Hoppas ni har haft en bra onsdag!
#1 - - Sara Paulina :

Fan vad härligt det är när det blir ett sådant bra flyt på jobbet<3

Svar: Verkligen det bästa! :D
Bunny