OCH SÅ VAR MÅNDAG FÖRBI

Idag blev en kort arbetsdag, precis som jag trodde imorse. Vid halv tvÄ gav jag upp och slutade kÀmpa emot och tog mig pÄ vingliga ben och illamÄende ivÀg till bussen. JÀvla mensvÀrk. Det gick som tur var över efter ytterligare verktabletter, lite pepparkakor och kaningos. Sen pustade vi ut bÄda tvÄ och myste ner oss framför Ernst och hans julprogram!

KvÀllen har sedan bestÄtt i promenader upp och ner till tvÀttstugan, inte idealkvÀllen att tvÀtta pÄ, men totally worth it nÀr man kan svepa in sig i handdukar som Àr brÀnnande varma frÄn torkummlaren sedan! Och sÄ provade jag ett recept pÄ kokostoppar som jag hade tÀnkt lÀgga pÄ bloggen senare. Men det kommer inte att hÀnda eftersom det inte blev nÄgra kokostoppar haha. Som tur Àr hittade jag ett annat recept under dagen som jag ska försöka klÀmma in i veckan! SÄ nu gör jag som lille Wookie och gÄr och lÀgger mig. 
Â