MITT 2016

Vill börja det hÀr inlÀgget med att sÀga att det inte Àr svÄrt att uppfatta att vÀldigt mÄnga dÀrute Àr missnöjda med 2016 pÄgrund av hur mÄnga kÀndisar som dött, Donald Trump, flyktingkris och krig, och terror. Det Àr givetvis hemskt, riktigt riktigt hemskt och rent Ä mÀnsklighetens vÀgnar har det ju varit ett vÀldigt bakÄtstrÀvande Är. Men jag kommer prata om hur fantastiskt det hÀr Äret har varit för mig nu. SÄ ingen tycker jag Àr okÀnslig, för det Àr ju det minsta jag Àr!

Det hÀr Äret har lyft mig sÄ otroligt mycket. Det kan vara ett av mina bÀsta Är, faktiskt. Jag kommer ur det hÀr Äret som en ny och förbÀttrad version av mig sjÀlv. Jag har gjort saker som jag alltid har sagt att "nej, det kan jag inte" och "nej, det vÄgar jag inte". PÄ grund av min rÀdsla och Ängest Àr det sÄ himla mycket jag inte vÄgar. Men i Är har jag slutat sÀga nej. Jag har vÄgat och jag har lÀrt mig en massa nya saker. Jag har varit ute och rest, inte bara en utan tvÄ gÄnger, totalt har jag arbetat borta i över en mÄnad det hÀr Äret, vilket Àr helt otroligt för att vara jag. Hade jag fÄtt bestÀmma hade jag jobbat hemifrÄn varje dag. 

Jag Àr sÄ tacksam och sÄ nöjd med sÄ mycket det hÀr Äret, faktiskt allt! OkejdÄ förutom att alla vÄra bÀstisar flyttade frÄn Malmö och Kent gick i graven. Jag har lÀrt mig sÄ mycket. 

HÀr Àr nÄgra bilder frÄn Mobile World Congress i Barcelona under februari i Är:
 
Jag och Mr Handsome hÀlsade pÄ lillasyster uppe i SÀlen:
 
HÀr Àr bilder frÄn lite olika fantastiska tillfÀllen under sommaren!

Sommarfest pÄ Mr Handsomes jobb.


Midsommarafton! 


Pink workouts!


Vi hÀngde pÄ slott!


Jag fick se my queen. 


Fick hÀlsa pÄ Harry och gÀnget igen! 

VÄra bÀstisar gifte sig och det var kaos och fint <3

HÀr Àr nÄgra bilder frÄn IFA i Berlin i somras:
 
Kort dÀrefter blev vi tre i familjen och den hÀr lille bomullstussen flyttade in till oss!


Och jag var tvungen att bli opererad och hela min vardag och rutiner stannade upp:

SÄklart ledsamt att Kent gick i graven iÄr:
 
Och sedan blev det Àntligen jul, som jag lÀngtat!


Och sÄ fÄr vi inte glömma att mina hjÀltar annonserade en ny turné och nytt album!
 
Tack 2016!