HELLO BERLIN

Och så var jag helt plötslig här! Hade en supermysig morgon med min älskling som åkte in lite senare till jobbet. Sen stirrade jag mest omkring hemma innan jag begav mig iväg till flyget. Och flygresan gick superbra! Från Köpenhamn till Berlin är flygresan bara en timme, vilket var en jobbig stigning, och precis när man börjat slappna av och plockat fram sin bok och hunnit läsa två sidor, så är det dags att gå ner och landa. Helt paff! Landningen var obehaglig men det gick bra!!

Nu har jag fruktansvärt ont i huvudet, och känner också nu att jag är hungrig. Har inte kunnat äta på hela dagen. Hotellet är sååå fint, ni ska få se bilder snart, och jag vill helst bara ligga här resten av kvällen. Men här bredvid ska finnas en matvarubutik och lite små restauranger på tågstationen, så ska trippa ner lite snabbt och se om jag kan köpa frukt. Om några timmar blir det nog middag med mitt team från Tokyo. 
#1 - - Abra:

Skönt att det gick bra!

#2 - - sofié leifsdotter:

Härligt att det gick bra! Och så kul att du får resa så mycket med jobbet :)

#3 - - Mirano:

Så skönt att allting gick bra! :)