† GOTH MOURNiNG

 
Hello batlings! Hoppas ni sov gott, det gjorde inte jag. Hade vÀrldens mysigaste kvÀll med glass till middag och massa kladdiga True Blood avsnitt. Sen skulle jag sova men dÄ kom vÀrldens ÄskovÀder och sa nÀ du kan allt vara vaken hela natten! SÄ dÄ var jag det. Och nu Àr jag pÄ jobbet och vÀntar pÄ att fÄ gÄ hÀrifrÄn igen, haha. I eftermiddag ska jag till mr Handsome och hÀlsa pÄ pÄ hans jobb. De ska ha en liten fest. PÄ en tisdag. Fullt normalt pÄ King. 
#1 - - Poppy:

Ă…Ă„Ă„h, vad har du anvĂ€nt för att locka/vĂ„ga hĂ„ret? Helt underbart vackert! Tack för en inspirerande blogg. BĂ„de klĂ€d- och inredningsmĂ€ssigt.

Svar: Åh tack Poppy :)HĂ„ret har jag lockat med en vĂ„g/wave-tĂ„ng frĂ„n OBH Nordic! :) Superenkelt verktyg för att fĂ„ en sjukt cool frisyr! :)
Bunny

#2 - - Anna:

Åskade det?!? :O

Svar: Natten till tisdag ja ^^
Bunny