† GOTH MOURNiNG


Godmorgon fredag, jag Àr redan uttrÄkad. Jag vill gÄ hem och lÀgga mig i sÀngen igen hos mr Handsome. Vi har vÀrldens mysigaste helg framför oss men jag önskar lite att den kunde starta redan nu! Vi ska gÄ pÄ date imorgon och fira vÄr ett Ärs-dag. Fredagen kommer slÀpa sig fram för det Àr verkligen det enda jag kan tÀnka pÄ just nu, det ska bli sÄÄÄ mysigt! 

#1 - - emelie✝ ӎіѕѕ Ⓝ і G H T F U Я Y ✝:

oh, vad hÀrligt att fira ett Ärs dag, hoppas ni fÄr en riktigt mysig helg, med MASSA kÀrlek & gos! :D & grattis! :*

#2 - - Malim:

Aaaw grattis! :D
Jag har massor att göra idag, mer orolig att jag inte kommer hinna göra allt jag mÄste ha fÄtt gjort till ikvÀll.. D:

Svar: Hoppas du hann med allt! ^^
Bunny

#3 - - Mirano:

Massa grattis till er tvÄ (i förskott, hehe)!! :D

Svar: ^_^
Bunny

#4 - - Anonym:

Åh, grattis i förskott pĂ„ ett-Ă„rsdagen! :D

#5 - - Twiggy Lundberg:

Åh, grattis i förskott pĂ„ ett-Ă„rsdagen! :D

Svar: Iiih :D
Bunny