† GOTH MOURNiNG

Hello batlings! Hur har ni det? Jag kÀmpar vidare pÄ jobb. Det Àr sÄ sjukt trist dÀr just nu, det Àr totally kaos med min förlÀngning, jag har förtillfÀllet ingen kontroll och mitt vanliga arbetsflow funkar inte eftersom jag saknar vissa accesser till program (och lokaler haha) sÄ kan jag inte göra mitt jobb som jag brukar. BlÀÀÀ.

 
Men men, det brukar lösa sig efter nÄgra veckor haha. Fokuserar och tÀnker pÄ all dans ikvÀll och försöker peppa mig sjÀlv. Vad ska ni göra för kul idag? 
#1 - - emelie✝ ӎіѕѕ Ⓝ і G H T F U Я Y ✝:

störigt nÀr man inte kan göra sitt jobb ordentligt. hoppas det löser sig snart. :)

idag ska jag ner till chefen & prata & sen efter det blir det ett hÀrligt gympass & sen ska jag bara sitta & vÀnta pÄ min & daniel's soffa som kommer idag! :D

Svar: Oooh ny soffa Àr ju fancy! :D
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

Oj sÄ frustrerande det mÄste vara! :O Jag har en sista vilodag nu nÀr jag Àntligen Àr feberfri sÄ att jag kommer vara fit-for-fight imorgon igen :D

Svar: KÀmpa kÀmpa! :D
Bunny

#3 - - borntolose.blogg.se:

Snyggo!