NOTHiNG iS LOUDER THAN LOVE

Goth evening! Det var knappt att jag tog mig hem frÄn jobbet idag. Mitt huvud höll pÄ att explodera eller i alla fall trilla av, var stensÀker pÄ att det var migrÀn pÄ gÄng. Köpte med mig en chinabox för nÄgot var jag ju tvungen att fÄ i mig. Vegetariska vÄrrullar Àr ju alltid en hit!


Jag chansade och tog en huvudvÀrkstablett ihop med maten som jag Ät ihoprullad som en liten boll i soffan i vÀntan pÄ att piggna till. Jag skulle ju fÄ besök av min lilla Anna ikvÀll! Och poff var huvudvÀrken som bortblÄst och vi kunde lyssna pÄ Tokio Hotel och tjejsnacka oss heeelt slut. Precis vad jag behövde ikvÀll. Hur fint som helst!

Mer som Àr fint Àr min tyllkjol som jag har haft pÄ mig idag, och alla era fina kommentarer, iLY <3

#1 - - Hannah:

Kjolen var jÀttefin! :D

Svar: Tack :D
Bunny

#2 - - Anna:

Tack för en fin och vÀlbehövlig kvÀll!!

Svar: <3
Bunny

#3 - - Twiggy Lundberg:

Skönt att det gick över, och vÄrrullar Àr ju sÄ f-bannat goda :D

Svar: OM DOM VAR! GrÀt nÀstan dÄ de var slut haha!!
Bunny

#4 - - Mirano:

Du Àr sÄ fin! <3
Och vad skönt att du fick bort huvudvÀrken sÄ enkelt!

Svar: Tack <3Jaa, blev helt chockad :o
Bunny