GOTH MOURNiNG

 
Goth mourning. UngefÀr sÄ hÀr sÄg jag ut igÄr, en av mina finaste vardagsklÀnningar. 
Jag Äkte som sagt till Göteborg och mötte upp min Àlskling hÀr igÄr. Vi spenderade kvÀllen pÄ bio och sÄg Mad Max... Vet inte vad jag ska sÀga om den riktigt haha. Jag förstÄr inte all hysteri om att det skulle vara en "feminist film" faktiskt. Filmen var sÄ full av explosioner, bilar, smuts, muskler och testosteron att jag tror det vÀxte ut en snopp pÄ mig under de tvÄ timmarna filmen varade. Mr Handsome Àr nöjd, jag förstÄr fortfarande inte vad som var meningen med filmen ^^
 
Nu sitter vischan chillar lite, om nĂ„gra timmar, gör vi oss i ordning och Ă„ker ivĂ€g till hans familj. Önskar er en fin lördag!
 
#1 - - Mirano:

Det var vÀl en massa cry babies som hade fÄtt för sig att filmen var "feministisk propaganda" bara för att det fanns en korthÄrig tjej (eller var det nu var, har inte sett filmen sjÀlv) med i filmen, eller nÄt sÄnt. FörstÄr inte heller hur dem tÀnkte dÀr riktigt, haha!

Svar: AssÄ dÀr Àr vÀldigt mÄnga powertanter som gör ungefÀr lika mycket stunts och "tuffa" grejer som alla dudesen, men det var en klassisk guy-movie. Jag förstod ingenting, Erik fattade allt haha!
Bunny

#2 - - Hannah:

Finis! 8D

#3 - - Twiggy Lundberg:

Har inte sett filmen sjÀlv, men jag fÄr inte direkt kÀnslan av att det ska vara en feministfilm hahaha! xD