DON'T BE SCARED OF THE DARK

Holy guacamole vilken dag! Hade vÀrldens trögaste start pÄvÀg in till jobbet och blev sÄ himla sen sÄ förmiddagen var sÄ otroligt rörig och stressig. Det ordnade som tur upp sig under dagen och det kÀnns skönt att gÄ till jobbet imorgon ^^

 
Myser i soffan framför Breaking News just nu. SĂ„ glad för att det programet Ă€r tillbaka! Har stĂ€dat som en galning hela kvĂ€llen och de Ă€r först nu jag sitter still. SĂ„ skönt. SĂ„ nöjd med allt. Med jobbet, hemmet och livet <3 Det Ă€r skönt att fĂ„ kĂ€nna sĂ„ ibland! Önskar er en fin kvĂ€ll babybats!
#1 - - Kitten:

Ah ser sÄ mysigt ut hos dig!!

Svar: It is :D Jag har dock ingen gosekanin som du har :(
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

Åh du ser ut att ha sĂ„n mysig lĂ€genhet, jag kommer och bor hos dig :3

Svar: Komsi :D
Bunny

#3 - - Kitten:

Svar: Aw! :( Hade han inte varit so extremt mammig hade du kunnat fĂ„ lĂ„na honom! :DÓ

Svar: NÀ Àr han mammig hade han ju bara varit ledsen hos mig!
Bunny

#4 - - Sofié Leifsdotter:

Blir sÄ sur för att jag aldrig fÄr tummen ur röven att styra upp lÀgenheten med renovering och inredning nÀr jag ser hur jÀvla fint du har det hemma!

Svar: Hahaha för min del blir jag bara sur, det Àr som en sjukdom och jag kan inte lÄta bli!
Bunny