UPDATE


Heej batlings! Stressar, stressar och jobbar! Men Äh, sÄ fint det Àr hÀr nu! Lilla pappa har precis varit hÀr och hjÀlpt mig hÀnga upp en spegel, sÀtta upp en hylla och lite krokar i hallen! SÄ mysigt! Nu vÀntar jag pÄ att mina spraymÄlade prylar ska torka till, under tiden ska jag laga middag <3 DÀrefter blir det fortsatt byrÄ-skruvande frÄn gÄrdagen, sen, sen kommer mr Handsome och dÄ blir det bara slappna av i varma kramar. Ohyes! 
#1 - - Kitten:

IFrÄn en pysslig brud till en annan...Hur svÄrt Àr det att fÄ sprayet jÀmt? xD

Svar: SÅ SVÅRT! AHAHAHHAHAGud, man mĂ„ste ha rĂ€tt tryck, rĂ€tt avstĂ„nd och rĂ€tt kvickhet! FĂ€rgen började rinna pĂ„ en sida HAHAHHA sĂ„ blev jĂ€ttefult men det kommer nog inte synas!
Bunny

#2 - - Hannah:

Fint det blev! :D

Svar: Hoppas det :D
Bunny

#3 - - Johanna Holmgren:

Hej,

hos mig hittar du ralph lauren, Tiger of sweden, sand m.m. kika gÀrna igen!

HĂ€lsning
Johanna

#4 - - Anna:

SÄ du vÄgade spraymÄla dem i alla fall ;)

Svar: Haha ja :D
Bunny

#5 - - Kitten:

Svar: Ok sÄ förbereda sig pÄ svÀrdomar, got it!! xD

Svar: Fast nÀr första lagret torkat blev det rÀtt fint :3 Beror nog pÄ vad du sprayar pÄ!
Bunny