SOLFÖRMÖRKELSEN

SÄg ni solförmörkelsen idag? NÀr jag Äkte till jobbet imorse var molntÀcket Ànnu inte framme och jag kunde kika pÄ himlen bakom mina solglasögon. SÄ oerhört hÀftigt att se solen och mÄnen alldeless bredvid varandra! Sen tilltog molnen och det var bara att hoppas pÄ att kunna se nÄgot vid elva senare... 

 
Vi smet upp ur vÄr kÀllare vid kvart i elva för att se om det gick att se nÄgot bland molnen, och det gjorde det! Det var disigt och emellanÄt sÄg man ingenting, men sÄ ibland sÄ dök det upp en liten skÀrva. Som om mÄnen var vaken mitt pÄ dagen och dessutom ramlat baklÀnges. Det var himla fint, och himla tufft!
#1 - - Hannah:

Jag missade allt för det var molnigt dÀr jag bor </3

Svar: Vad trist :( NÄja, bara 24 Är till nÀsta! :D
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

Det var ashÀftigt :D