PARTNERS iN CRiME


Guuuuuu' vilken kvÀll vi hade igÄr! KÀnde mig sÄ sjukt lycklig! Vi har verkligen vÀrldens bÀsta vÀnner, alla mina fladdermöss Àr helt tokiga av lycka i min mage just nu, trots att jag Àr bakis och sÄ sjukt sliten. Mitt lilla hjÀrta Àr Ànnu mer sliten Àn mig och ligger och sover bredvid mig Àn. Jag passar pÄ att ligga hÀr och mysa bredvid honom och samtidigt skriva lite shoppinglistor inför veckans Ikea-shopping. Some final pieces till lÀgenheten kommer förhoppningsvis pÄ plats sÄ att lÀgenheten Àr fin om tvÄ veckor dÄ jag fyller Är och ska bjuda hit alla mina underbaringar. KÀnns sÄ himla fint!

Talk to you later ^^
#1 - - Twiggy Lundberg:

LÄter ju som en underbar helg :D nÀr fyller du Är? Jag fyller ocksÄ Är rÀtt snart haha :D

Svar: Jag fyller Är om en vecka ungefÀr, nÀsta onsdag :D
Bunny