NEW SHOES

Den senaste tiden har jag haft ett par skor som har gÄtt sönder beyond repair och jag har blivit tvungen att slÀnga dem. DÀrför passade jag pÄ att klicka hem nÄgra nya darlings frÄn Have2have nu i helgen, dÄ de har halva reapriset pÄ sina reavaror. SÄ klickade hem tvÄ partyshoes och tvÄ lite mer vardagsskor - hoppas de passar och Àr fina, annars sÄ Àr Have2Have vÀldigt lÀtta att skicka returer till.^^ 

 
 HÀr Àr tre av fyra par, det fjÀrde paret sÄlde nog slut ganska fort. Passa pÄ om ni Àr intresserade, erbjudandet gÀller bara i tvÄ dagar till!
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smÀrta:

Vi du lÀnkas inför mina 600-800 unika lÀsare/dag i en vecka?

Nu har du chansen!

http://www.domkallarmighannes.com/2015/03/veckans-blogg_29.html

Gillar du inte sÄdana hÀr kommenterar eller redan fÄtt en liknande sÄ ber jag om ursÀkt och hoppas du fÄr en bra dag:)

#2 - - Kitten:

Halva reapriset?! *springer*

Svar: GĂ€ller bara till idag! :D HURRRY CURRRYYY
Bunny

#3 - - Skogsraah ☟:

Åh vad snygga :D sĂ€rskilt de i mitten! Älskar platĂ„

Svar: Har lÀngtat efter de sÄÄÄ lÀnge! Originalen Àr ju Jeffrey Campels för typ 2000, sÄ ett par fuskisar för 150 Àr nog ok tycker jag ^^
Bunny

#4 - - Anna:

Vill ocksÄ shoppa hahah!

Svar: Hahaha jag har shoppat föööör mycket. Stopp nu :PTror jag har fem paket att hÀmta idag hahahaha
Bunny

#5 - - Miss Naily:

Den modellen i mitten Àr snygg! Fynderar pÄ ett par sÄna sjÀlv:)

Svar: Do it :D
Bunny

#6 - - Blubb Svensson:

Mitten, sÄ perfekta och bekvÀma! :D

Svar: Jaa, nÀr du köpte dina kÀnde jag direkt att jag mÄste ha ett par! :D
Bunny