GOOD MOURNiNG


Här satt jag imorse allt mitt kaos av målarfärg, spackel och Ikea-boxar. Eftersom jag la mig så tidigt igårkväll var jag pigg när jag klev upp imorse och hann med att spackla lite extra på ställen det inte tog så bra igår, och även spraya ett lager färg till på lampan innan jag for iväg till jobbet haha! Nu vill jag bara jobba klart och gå hem och måla väggar. Åh det kommer bli så fint här! ^^
#1 - - Hannah:

Du är så händig! :D

Svar: HAHAHHA I WiSH! Du skulle sett mig in action XD
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

Längtar verkligen efter att få se slutresultatet :D Du är så duktig OCH har en sån bra stil! Längtar tills jag också bor i en lägenhet sm jag känner att jag vill piffa till, men lägenheten vi bor i nu orkar jag som inte göra så mycket i, eftersom jag vet att vi inte ska stanna här ._.

Svar: Jag känner att det är viktigt att leva nu :) Jag kommer ju inte stanna här heller, ska ju flytta ihop med min pojkvän inom ett år, då ska ju denna säljas ^^ Men jag bor ju ändå här nu och det är viktigt för mig att det funkar ^^
Bunny