GOOD MOURNiNG


HÀr stÄr jag och Àr dödligt cool i hissen. Har lyckats ta mig till jobbet, men Àr inte sÀker pÄ hur det gick till. KÀnner mig fortfarande sjukt seg efter lördagen. Totally worth it. Jag vill helst hÀnga i soffan under en filt och browsa pÄ Etsy hela dagen, men jag mÄste ju tyvÀrr jobba ocksÄ. Och efter jobbet ska jag tilll salong Mami och fÀrga mitt hÄr, Àntligen!
#1 - - Hannah:

Those sunglasses tho *O*

Svar: 8D
Bunny

#2 - - Mirano:

Snygging! <3
Och vart fick du tag pÄ solglasögonen??

Svar: Jag tror jag har köpt dom pÄ TGR nÄn gÄng för typ tio kronor. Jag samlar och har typ 50 par, men dessa Àr de bÀstaste! :D
Bunny

#3 - - Twiggy Lundberg:

SÄÄÄÄ snygg, som alltid :D Och lycka till hos frissan, vill cksÄ dit haha!

Svar: Det blev Ikea idag och hÄrfÀrgning imorgon haha :O
Bunny