† BLACKBERRiE DREAM

Innan jag berÀttar lite om min söndag tÀnkte jag berÀtta lite om en bild jag la pÄ min Instagram igÄrkvÀll ^^
Jag lade upp en bild pÄ lite hallon, björnbÀr och mörk choklad i en pajform eftersom jag gjorde paj! 


SÄ hÀr gjorde jag den; lite flytande matfett av valfri sort i botten och sedan fyller jag hela formen med valfria frysta bÀr. SmÀlt choklad Àr ju sÄ himla vÀldigt gott sÄ öste ner nÄgra rutor ocksÄ. Efter det har jag ett crunchy smulpajstÀcke som jag gör pÄ valfrit margarin, lite mjöl och havregryn! Innan jag sÀtter in hÀrligheten i ugnen pÄ 225 grader sÄ ringlar jag valfrit matfett ovanpÄ för att fÄ lite extra grÀddade kanter lite hÀr och var. NÀr den Àr klar Àts den med TofuLines vanlijglass ^^

#1 - - Gosia:

omg skulle kunna döda för en bit just nu, hahah

Svar: Om nom nom :D
Bunny

#2 - - Miss Naily:

Jaaaaa!!!! Detta ska testas:) Tack

Svar: Gör det! :D
Bunny

#3 - - BeckaBubblegum:

Men Äh vad gott det lÄter!! :D

Svar: Det Àr sÄÄ gott! :D
Bunny

#4 - - Ida | the sky under the sea :

Mums! Skall testas!

Svar: Do it ^^
Bunny