† GOTH EVENiNG

Goth evening batlings! HÀr kommer min första av fyra lediga dagar som jag tog frÄn jobbet för att varva ner lite. Om jag har suttit still? Skulle inte tro det! Sov dock till halv nio imorse istÀllet för fem!

Jag gick till gymmet och fortsatte sedan min morgon med min Àlskling och en chaiprotein och banan-shake pÄ balkongen! 



Sen hoppade jag i mina bekvÀmaste klÀder, borstade endast mina tÀnder och ögonbryn och Äkte sedan ivÀg för att hÀmta saker jag glömt pÄ jobbet (haha alltsÄÄÄ).


Och sÄ hÀmtade jag mina nya glasögon hos smarteyes. Helt klart smartaste glasögon-köpet jag gjort! SÄ billigt, smidigt och snabbt! 


Sen Äkte jag hem och kramades med min mami en stund och samtidigt fÀrgade vi mitt hÄr! Sen rusade jag snabbt hem för att hinna till kvÀllens dans; burlesque! 
 
Och nu sitter jag hÀr i soffan, helt slut. Vi önskar att allt fixande och flyttande var klart hÀr i lÀgenheten, men det Àr inte sÄ. Det Àr liksom alla de dÀr smÄprylarna och sÄdant man aldrig orkar ta tag i och sortera egentligen som Àr kvar. Nu bara kör vi! Vi har redan hÄllt pÄ i tre timmar och det blir sÀkert nÄgra till. 
#1 - - Mirano:

Tjusiga brillor! ^^

#2 - - Felicia Cedergren:

Hejsan. Har precis anmÀlt mig till en kurs i burqueles och ska börja i september. Ska bli jÀtte kul men Àr mest bara orolig över att gÄ i klackar. Har aldrig gjort det innan. Vad gillar du mest med det och har du nÄgra tips pÄ att gÄ i klackar?

Svar: Hej! Jag kan tyvÀrr inte svara pÄ det dÄ jag gÄr en nybörjarkurs och att vi Àn sÄ lÀnge inte anvÀnt klackar. I de fallen jag tidigare har dansat i klack tycker jag att man kan börja med lÄga och breda klackar, sÄ stabilt som möjligt, och sedan byta ut till högre om man kÀnner för det. Det viktigaste Àr vÀl att hitta sin balans och kanske först och frÀmst fokusera pÄ att lÀra sig koreografin och sedan öva pÄ detaljerna ^^ Lycka till! :D
Bunny