† GARDEROBSTANKAR


KÀnner ni ocksÄ ibland att ni har fler outfits i er garderob Àn det finns dagar att anvÀnda de pÄ? Vad ska man med alla fina klÀder och varför fortsÀtter man bara att köpa fler? Varför hittar man aldrig nÄgot att ha pÄ sig? 
#1 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Jag kÀnner lite sÄ, men ocksÄ att jag bara har halva outfits. Det kÀnns alltid som att nÄgot saknas!

Svar: Ja, samma hÀr. Och hur kan DET vara ett problem tycker man?
Bunny

#2 - - Kitten:

Story of my life! Jag har smÄtt börjat "byta" ut det jag tröttnat helt pÄ oavsett hur fint jag tycker det Àr...sÄ det inte svÀmmar över i garderoberna xD

Svar: Jaaa blÀ.. har Ànnu mer som ska upp pÄ bloppisen/tradera nu... :D
Bunny

#3 - - Miss Naily:

Oj vad svart! Skulle oxÄ beköva en sÄn gardeorob. Det hÀnder lÀtt att det skÀr sig nÀr man har fÀrgglada och mycket mönstrade plagg....

Svar: Nej du ser sÄ jÀvla tuff ut!! :D
Bunny

#4 - - Mirano:

Jag kÀnner precis likadant :P

Svar: FĂ„r paniiik hahah! ÄndĂ„ finns det plagg som man inte har och bara BEHÖÖÖVER
Bunny

#5 - - BeckaBubblegum:

KÀnner exakt samma sak.. var Àr grejjen lixom.. =( haha