KiTCHEN TABLES

Iiiiih det Àr en vecka kvar tills jag fÄr nycklarna till min nya lÀgenhet! KÀnner mig bÄde förvÀntansfull och lite stressad! Jag har ju inga möbler! Vill ha ordning pÄ allt pÄ en gÄng sÄ jag kan flytta in och bo dÀr sÄ fort som möjligt! SÀng och soffa mÄste köpas, men Àven köksbord! HÀr Àr nÄgra av favoriterna, alla frÄn Ikea.

 
Den första matgruppen Àr min favorit... men den Àr tyvÀrr ocksÄ den dyraste. Det ingÄr dessutom bara fyra stolar i det priset och jag skulle vilja ha sex stycken. Den lilla matgruppen Àr vÀldigt söt men kÀnns kanske lite för liten i alla fall. SÄ dÄ ÄterstÄr de andra tvÄ, men dÄ Àr ju frÄgan, vad kÀnns trevligast, avlÄngt eller runt bord? Beslut beslut.. 
#1 - - Blubb Svensson:

Fina allihopa! Har ocksÄ kollat pÄ första bordet en del men lite över min prisklass just nu kÀnner jag men sÄ snyggt! :D Annars gillar jag det runda bordet, ser sÄ fint ut.

Svar: Jaaa, vad tusan Àr det sÄ dyrt för? Tycker stolarna Àr sÄ himla lÀckra! Men man kanske kan köpa bara stolar och annat bord, osv ^^Runda bordet Àr superfint men ocksÄ lite dyrt :(
Bunny

#2 - - Mimmi:

Åh, det runda bordet Ă€r ju helt underbart! Det lĂ€ngst ner till vĂ€nster Ă€r ju urtjusigt det ocksĂ„.
Ett tips Àr att kolla second hand och loppisar! Har sjÀlv hittat sÄ mycket fint dÀr. Och om det rÄkar vara i ful lackad furu sÄ Àr inte det hela vÀrlden, gÄr ju att slipa och mÄla om för en billig peng :)

Svar: Jaaa! Det brukar jag göra! Problemet Àr att jag inte har bil och körkort sÄ kan vara svÄrt att fÄ hem saker frÄn sÄna stÀllen :(
Bunny