W E D N E S D A Y

Börjar min morgon med att kika upp min vackra taklampa. I loves it!


Pyser ivÀg till jobbet och börjar planera dagens aktiviteter. 


Efter nÄgot som kÀnns en hel evighet och lite till Àr det Àntligen lunch. HÀr Àr gÄrdagens Àrtpesto <3


Dagen spinner vidare med mÀssprepp, och 90-tals disco. Det Àr vÀldigt viktigt!


Vid klockan fyra ger vi upp och jag rusar hem fort fort fort. Vill mÄla min vÀgg lite till!


MÄlade min vÀgg superduper fort och satte igÄng med maten sedan. Geggade ihop potatisbullar, och gud vad goda de blev! 


Sen fick jag spontanbesök av lilla Anna en stund! Verkligen Àlskar att vi numera bort ungefÀr tvÀrs över gatan och kan springa in och ut hos varandra!


Sen provade jag fin ny kjol som ni fÄr se mer av imorgon ^^


Och nuuu, nu Àr det Àntligen dags att ha spel-date med mr Handsome! 
#1 - - Anonym:

good food, nice items, beautiful look

#2 - - Anna:

Tack för att jag fick komma över ^_^ <3

Svar: SÄklart du fÄr :D
Bunny