SONY XPERiA E4g



Igår trillade min andra lilla bebis ut på marknaden! Titta titta är den inte söt? En liten budget Xperia som inte har de allra hippaste detaljerna eller den mest fancy designen, men det är mitt projekt och jag älskar den ändå ^^ Vad tycker ni? ^^ 
#1 - - Alice:

Ge mig en? *puppyeyes*

Svar: Den kostar runt tusenlappen tror jag ^^
Bunny

#2 - - Jessy:

De som inte har allt brukar hålla längre och vara bättre :) SV; Gör så! :D

Svar: Faktiskt ;D
Bunny

#3 - - Twiggy Lundberg:

Den ser ju hur bra ut som helst :D

#4 - - Mimmi:

Jag är en inbiten iPhone-användare och har väldigt svårt att tänka mig att jag skulle kunna konvertera, men måste säga att jag gillade den här lilla godingen pga att den verkade så enkel :D

Svar: Det bästa är att alla Sony telefoner är så himla enkla! Speciellt nu när vi gjort våra compact telefoner, Android i Iphone format. Har hur många vänner som helst som lämnat Iphone för Sony och de älskar våra saker ^^ Men det är ju såklart en smaksak!
Bunny