HELG-PLANER


Godmorgon babybats! Idag har jag sovit tills jag vaknat helt av mig själv. Det är den bästa medicinen för en trött kropp och jag känner mig nästan som en ny människa. Det enda som saknas är hugs&kisses från mr Handsome, nylackade klor och en massa mysigt filmtittande. Planen idag är hänga på Ikea med min lilla Anna och hennes vän Elin, det ska bli så himla härligt och kul.

Senare kommer förhoppningsvis lilla papi (och kanske mami om jag har tur) och hälsar på för första gången här i lägenheten! Tanken är att få hjälp att borra upp gardinstänger och lite hyllor! Det börjar bli tröttsamt och bo här utan att känna att det är mitt hem, eller ett hem över huvudtaget, så hoppas vi hinner med så mycket som möjligt denna helgen. Jag vill börja kunna köpa lite möbler! ^^
#1 - - Anna:

Tack för idag, det var mysigt ^_^

Svar: Jaa, tack själv ^_^
Bunny