FUNNY FRIDAY

 
Min lediga dag har spenderats med att vrida mig i mensvärksplågor. Så himla roligt! Jag har gråtit, kräkts och feberfrossat, och tagit alla tabletter jag kan. Blev levande sent i eftermiddags och kunde servera mr Handsome middag när han kom från jobbet. Och nu är det glass och filmmys, just nu Sharknado 2 ^^
 
 
#1 - - Alice:

Men död åt mensvärk! :( :(

Svar: Jag veeeet :O
Bunny

#2 - - Anna:

Älskar ditt hår på den bilden!

Svar: :D Fluffeeeh!
Bunny

#3 - - Mimmi:

Stackars liten! :( Fattar verkligen inte varför naturen tyckte det var nödvändigt att man skulle få så jävla ont av att mensa. Väldigt onödigt!

Svar: Haha nää.. tyärr är det ju naturligt :P Synd bara att man måste göra det en gång i månaden och inte en gång om året eller så haha. Shit tänk om det var en arm man tappade varje månad. Helt sjukt!
Bunny