† DEN FÖRSTA DECEMBER ÄR HÄR iGEN †

Hello ghoulies! Hur har ni det? För min del är det kaos på jobb, och eftersom jag för tillfället spenderar tio timmar per dag på arbetsplatsen blir det inte mycket tid över till annat! Igår fick jag för mig att det vore rätt bra att gå och dansa efter en så lång och stressig arbetsdag; I was so wrong. Det gick så himla dålig. Kom hem och grät av trötthet och frustration. Man ska alltid lyssna på kroppen när den berättar för en att nä, nä men jag orkar nog faktiskt inte mer idag! 

Tisdagen kommer köra på i samma tempo som igår. Däremot kommer det inte bli tyst här i bloggen då jag har förberett med lite inlägg sen innan, since today is a special day! Det är den första december, äntligen! Och vad är det absolut bästa med första december? Alla julkalendrar såklart! Men mer om det sen, nu måste jag tassa till bussen! ^^