† 2015 †

Hur har ditt 2015 varit?
Det har varit mycket fint! Det har liksom bara hÀnt bra grejer, och gjorts bra förÀndringar. Jag och min underbara lyckades flytta ihop, och dessutom köpa en gemensam bostad som snart Àr vÄran helt egna. Hur mysigt? Supermysigt!

Gjorde du nÄgot under Äret som du aldrig gjort förut? 
SÄlde min bostad. Köpte en ny ihop med nÄgon annan. Dansade poledance. Lade mest pengar pÄ trÀning Àn pÄ nÄgot annat. 

​Vilka lĂ„tar kommer pĂ„minna dig om 2015?
Alla med Hozier, In This Moment, och Ghost!
​BĂ€sta boken du lĂ€st i Ă„r? ​
The Satanic Bible, hoho. 

​BĂ€sta filmen du sĂ„g i Ă„r? 
Star Wars: The Force Awakens, for reals.
​Hur firade du din födelsedag? 
Jag firade den hemma hos oss med ett litet gÀng som ville komma förbi. Otur att ungefÀr alla mina födelsedagar under 25 Är alltid infaller under pÄskhelgen och alla Àr bortresta!
​Reste du nĂ„gonstans, vart? 
Jag reste en bit utanför GÀvle och hÀlsade pÄ mr Handsomes förÀldrar.
​Topp tre mest anvĂ€nda och Ă€lskade sminkprodukter under Ă„ret? 
LÀppstift, mascara och ögonbrynspenna. 

​NĂ„got speciellt du ska göra under 2016?
Flytta till stor lÀngenhet! Och sÄ tÀnkte se The Cure för första gÄngen. Och antagligen Äka till Barcelona. Och skaffa kisekattor vill jag ocksÄ göra! HÄlla min Àlskling i handen och tala om hur mycket jag Àlskar honom varje dag.