đŸ‘» GOTH EVENiNG


Hello ghoulies! What have you been upto today? Jag har försökt göra sÄ lite som möjligt men det var jag oerhört dÄlig pÄ. Fick ganska lÄng sovmorgon men sedan var det storstÀdning i lÀgenheten som gÀllde. Allt har dammtorkats och fixats. Till och med gardinerna dammsögs! DÀrefter promenixade vi till affÀren och veckohandlade, och kort dÀrefter var det dags att laga middagen. Puh. En liten stund idag har jag fÄtt pausa och slappna av framför datorn. Har Halloween-lÀngtat. Och tÀnkt pÄ mat. Ovan bilder kommer frÄn tumblr <3

Är inte alls redo för mĂ„ndag och ny vecka. Det Ă€r tufft nĂ€r helgen gĂ„r fort förbi, jag hinner inte stĂ€nga av och starta om, nĂ„got som Ă€r sĂ„ himla viktigt för att jag ska mĂ„ bra. Hade inte rĂ€knat med att det skulle hĂ€nda sĂ„ mycket saker som tog upp sĂ„ mycket tid.. NĂ„ja. Fem dagar och sedan helg igen. Försöker!Â