† GOTH DAY

Hello batlings! Hur Ă€r er lördag? Jag var uppe tidigt tidigt efter alldeless för fĂ„ timmar sömn. Alternativ loppmarknad stod pĂ„ dagens schema och jag slĂ€pade hoppfullt dit hur mĂ„nga plagg, skor och accessoarer som helst imorse. Man ska aldrig förvĂ€nta sig för mycket, det var inge vidare drag dĂ€r tyvĂ€rr. Men lĂ€rde kĂ€nna fina mĂ€nniskor och blev av med lite mer Ă€n hĂ€lften av mina saker. ÄndĂ„ bra. Men Ă€r klart besviken pĂ„ samlingen mĂ€nniskor som kom och prutade.



Men jag var en svart liten spökprinsessa och kÀnde mig iallafall jÀttefin och det Àr viktigt att man fÄr göra det ibland! SlÀnger upp outfitbilder lite senare, nu ska jag kramas med mr Handsome som Àntligen kommit hem efter tvÄ dagar borta pÄ Àventyr. Blir True Blood mys resten av kvÀllen!
#1 - - Anna:

Det Àr ju vÀldigt vanligt att man prutar pÄ loppmarknad, pÄ gott och ont :)

Svar: PÄ en alternativ loppmarknad fyllt med dyra platÄskor och dyra Shock-klÀder blir man lite besviken dÄ det bara kom smÄ tjocka tanter och skulle köpa saker för 5 kronor istÀllet för 20, det funkar inte riktigt sÄ. Tanken var ju att people like us skulle dyka upp men det hade nog gjorts för lite reklam. Eller sÄ var folk bara opepp ^^
Bunny