NEW iN - SHOES



Hittade för nÄgon vecka sedan ett par ballerina skor i en modell jag letat efter lÀnge! Utan en liten rosett pÄ tÄrna och i en snygg design, slog till direkt! Finns att köpa pÄ Din Sko och jag tycker det kÀnns jÀttevÀrt just nu!


Ett par pumps med stilett-klack! FÄr lite panik nÀr jag har de pÄ mig, för jag vet inte hur jag tÀnkt nÀr jag köpte de? Tycker att det Àr oerhört svÄrt att gÄ i sÄna hÀr skor, och har aldrig Àgt ett sÄnt hÀr par skor förut. LÀskigt! Men fina! FrÄn Nelly.
#1 - - Blubb Svensson:

Vinnaren Àr nu utsedd, kika gÀrna in och kolla om det var du som vann om inte sÄ hÄll utkik efter nÀsta tÀvling samt kommentera gÀrna vad du skulle vilja se för tÀvling till nÀsta gÄng. http://nouw.com/blubbandzombie/vinnaren-ar-18585217

#2 - - BeckaBubblegum:

Fina! :D
HÄller med dig om att det Àr lite svÄrt att gÄ i sÄna klackar, tacka vet jag lite mer chunky klackar, haha :P

Svar: Ju större klack desto bÀttre :D
Bunny

#3 - - Hannah:

Snygga skor och snygga ben! *O*

#4 - - ellia:

Jag kan gÄ i sex meter hög klack sÄ lÀnge klacken Àr BRED, sÄ fort en klack Àr smal sÄ som dina tjusiga skor pÄ bilden sÄ rÀcker det med att den Àr 2 mm för att jag ska gÄ som bambi pÄ hal is.

JÄVLIGT LÄCKRA BTW

Svar: Jaaaag veet samma hÀr, jag grÄter lite! Jag fÄr sitta still i dom :(
Bunny