VÄNTAN ÄR ÄNTLiGEN ÖVER - RUN, RUN, RUN



06:12 
För idag hÀnde det. Idag har första singlen pÄ fem Är Àntligen slÀpps! För tillfÀllet sitter jag och försöker köpa hem den frÄn itunes, men det gÄr sÄ hiiimla trögt eftersom jag bara gjort ett köp pÄ itunes under hela min livstid och har glömt allt vad lösenord och sÀkerhetsfrÄgor innehÄller! Iiiih sÄ spÀnnande det Àr!

06:45
Jag verkligen avskyr Apple och deras dryga produkter och det Ă€r trist att de Ă€n sĂ„ lĂ€nge bara sĂ€ljer singlen dĂ€r och inte slĂ€pper pĂ„ Spotify, men efter tre tusen miljoner "Är du sĂ€ker pĂ„ att du vill köpa Run, Run, Run för 12,00 kr?", JAAAAAA!!, sĂ„ har jag ÀÀÀÀntligen fĂ„tt hem den! 

06:49
Jag vet inte var jag ska börja! Jag vet inte om jag ska sitta eller stÄ eller om jag nÄgonsin kommer kunna sluta grÄta idag. Herre Gud vilken kÀnsla! Vilken underbar kÀnsla! Och lÄten, lÄten, lÄten, lÄten sÄ fantastiskt fin! Musiken, tonerna, rösten! Det lÀt perfekt. Precis som det ska. Jag ser sÄ mycket fram emot den hÀr skivan! Skriv gÀrna ni som Àr intresserade och har lyssnat pÄ lÄten! Puss hoppas ni fÄr en fantastisk dag! 
#1 - - Anonym:

Tyckte lĂ„ten, musikvideon och allt var helt fantastiskt!! Är sĂ„ glad att dom Ă€ntligen Ă€r i gĂ„ng igen, hoppas dom kommer till Sverige snart!! Annars bli det vĂ€ll att dra utomlands för att se dom ;) Det Ă€nda som jag tyckte var lite trĂ„kigt med lĂ„ten var att det lĂ€t som att dom hade typ Ă€ndrat Bills röst i datorn, och det kĂ€ndes lite för "ljust" ibland. Men annars var det helt fantastiskt, som vanligt! Kan inte vĂ€nta för att höra hela albumet!! <3

Svar: Jag tycker det Àr hÀrligt att han har utvecklat sin röst och han lÀt mer som han lÄter live pÄ just denna lÄten :D Tycker det var superfint!
Bunny

#2 - - Anna:

Obeskrivbar!! Hög risk för sönderlyssning <3