VALVAKA

 
Skakis. Efter att ha röstat. Efter att ha trÀnat. Efter att ha sett senaste avsnittet av Doctor Who.

Vilken söndag. Första andningspausen nu. Sitter i soffan i endast badrock för jag har nog ingen orka alls till att klĂ€ pĂ„ mig. Dessutom ska jag snart snart mysa ner mig i sĂ€ngen framför valvakan. Ångest och nervosistet. Vad kommer hĂ€nda? Aldrig förut varit sĂ„ insatt och med i politiken som nu. Jag stod i tio minuter i det dĂ€r lilla valbĂ„set. VĂ€nde upp och ner pĂ„ allt. Vad Ă€r vad, vad Ă€r rĂ€tt och vad Ă€r fel? Fick knappt ner valsedlarna i kuverten sĂ„ darrig jag var. Skakade av mig med ett hĂ„rt och lĂ„ngt trĂ€ningspass direkt efterĂ„t. 
#1 - - Alice:

Jag skakade som ett asplöv nÀr jag stod dÀr i bÄset och skulle rösta, jag kunde knappt hÄlla i pennan! Men det Àr i alla fall gjort, och allt man kan göra nu Àr att hÄlla tummarna...

Svar: Jag kĂ€nner mig jĂ€ttepĂ„verkad och sĂ„ förvirrad över detta valet. Jag stĂ„r sĂ„ mitt emellan sĂ„ mĂ„nga partier! SĂ„ tokigt. Ja jag bara vĂ€ntar nu

Bunny

#2 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

Jag var verkligen likadan i mitt lilla bÄs. Stod dÀr en stund, stoppade i mina valsedlar och sedan kom jag pÄ att jag kanske tagit fel sÄ jag fick stÀlla mig i kön igen för att göra om allt. Nu har jag i alla fall röstat och det kÀnns bra. HÄller tummarna för att detta slutar bra oxÄ.

#3 - - melinda emilia ♄:

Kollar ocksÄ.. uh. har bara lust att se hela sverige brinna just nu.

#4 - - Twiggy Lundberg:

Första gÄngen jag har fÄtt rösta, och jag har verkligen blivit vÀldigt insatt i Är.

Svar: Har röstat massa gÄnger men först nu som jag verkligen fattar och vill veta! Jag grÀt mig till betyget i skolan hahaha kunde ingenting, men nu bara PANG sÄ kan jag allt!
Bunny