iM A NiGHTMARE


Fredag. Behöver paus och ensamhet och tystnad. Behöver film och god mat och filtar. Out of touch, out of time. Vad Ă€r upp och vad Ă€r ner. Vad Ă€r rĂ€tt och vad Ă€r fel och hur tusan vet man vad man ska göra resten av livet? Ålderkris?
#1 - - Christina:

Fin du Àr :) Ser ut som du gjort slingor i hÄret eller kanske bara jag som ser fel. Vad Àr det för fin fÀrg du har pÄ lÀpparna om jag fÄr frÄga? ^^

Svar: Det Àr faktiskt bara fÀrgen som Àr urtvÀttad och blekt i solen! Nu Àr det blÀcksvart igen :D LÀppstiftet kommer frÄn H&M, har tÀnkt blogga om det var bra att du pÄminde mig!
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

Jag har nĂ„n sĂ„ grym nojja över att jag Ă€r 21Âœ Ă„r och fortfarande inte vet vad jag vill göra i mitt liv.. Allt jag vet Ă€r att jag vill flytta söderut (göteborg förslagsvis) och bara ha nĂ„t sorts jobb med nĂ„gorlunda inkomst sĂ„ jag endĂ„ kan fara pĂ„ konserter Ă„ grejer! Hate not having stuff figured out D:

Svar: :( Jag Àr snart 25 haha herre gud. Och hÀr stÄr jag och vill köpa lÀgenhet, men helt utan att veta om jag har en sambo som jag vill spendera resten av livet med och nÀr ska man skaffa barn om man nu vill det och borde man tÀnka pÄ sÄnt dÄ man köper lÀgenheten?! :O
Bunny

#3 - - Twiggy:

SV: Åh ja, det Ă€r rĂ€tt tuffa funderingar det med! Köpa lĂ€genhet Ă€r ju inte tvĂ€rgjort om det sedan skulle visa sig att det inte passar.. dĂ„ har man ju liksom lagt sina pengar dĂ€r :(

Svar: Men eller hur! Jag vill sĂ„Ă„Ă„Ă„ gĂ€rna, jag verkligen mĂ„ste flytta ur denna för jag avskyr den! Men alternativet finns inte om man inte köper
 men hur vet man vad man ska vĂ€lja haha
Bunny

#4 - - Twiggy:

Fan vad trist :( BostÀder överlag verkar vara svÄrt, precis som jobb. DÀrför jag funderar pÄ utbildning, men vet inte vad jag vill bli ens som man endÄ kan leva pÄ eftersom mÄnga utbildningar kostar en del :(

Svar: Det beror nog lite pÄ var man bor :/ SÄÄÄ sjukt svÄrt att bo billigt i Lund i alla fall :( Jag har gett upp det dÀr med utbildning, men sen sÄ har jag ju jobb sÄ kanske lÀttare dÄ!
Bunny