HOME MADE SCRUBB

 
Gjorde en egen face/body scrubb nu i helgen! Man blir len som en babyrumpa efter man anvÀnt den, och den ska Àven ha en bleknande effekt pÄ diverse Àrr man har pÄ huden! Just nu saknar jag en liten ingrediens i den och jag har bara anvÀnt den tvÄ gÄnger, för det ska man helst bara göra, tvÄ gÄnger i veckan, men tycker ÀndÄ jag ser resultat! Inbillar mig sÀkert. Ska köpa den sista ingrediensen och fortsÀtta anvÀnda sÄ fÄr vi se! SpÀnnande! ^^
#1 - - Christina:

Jag sÄg en goth tjej pÄ youtube som tipsade om att man kunde göra egen scrub för att bli blekare. Blev sugen och testa :) Vad har du för ingredienser i din?

Svar: Vi har antagligen tittat pÄ samma! :O För det var nÄgot sÄnt! TÀnkte lÀgga upp videon sedan nÀr jag gett den nÄgra dagar och testat den! Det Àr socker, honung, olivolja och citron i! :)
Bunny

#2 - - Christina:

Ja dÄ var det nog samma :P Nyfiken att höra hur den funkar för dig :)

Svar: Jaaa, Àn sÄ lÀnge Àr den kul och bra! :D
Bunny