BLOOD RED LiPS


Har fÄtt lite frÄgor om vad jag anvÀnder för lÀppstift! Just lÀppstiftet i sig Àr sÄ slitet och nÀsty sÄ sÄ fort jag köpt nytt ska ni fÄ se, men de hÀr lÀppennorna frÄn H&M Àr mina faves just nu! Andra bilden ger dem mer rÀttvisa i fÀrgen! I love them! Superbilliga, superbra. Lite som mer tÀckande lipgloss men inte sÄ kletigt! Tips! Finns massa fÀrger!
#1 - - Kitten:

Åh önskar jag kunde ha lĂ€ppstift osv men mina lĂ€ppar Ă€r sĂ„ dumma :(

Svar: Varför det :(
Bunny

#2 - - Twiggy:

HÄller dom dÀr bra? HM har ju sÄ bra priser sÄ vore skönt att köpa lite budget :D

Svar: Ja tycker det! Och klumpar och torkar inte sig som mÄnga andra lÀppstift och lipgloss gör!
Bunny

#3 - - Christina:

Jag köpte en sÄn dÀr förut, i röd. men tyckte den blev för röd pÄ mina lÀppar Àn vad jag kÀnde mig bekvÀmt i. Har annars naturligt ganska röda lÀppar sÄ brukar mest alltid bara anvÀnda fÀrgat lipbalm. DÀremot har jag köpt en frÄn NYX som Àr i typ likadan form som jag gillar i en lila ton :) Vill börja kÀnna mig bekvÀm i mörkare fÀrg pÄ lÀpparna, det Àr ju sÄÄ snyggt!

Svar: Vill oxÄ ha mer mörka! Det Àr bara sÄ svÄrt :O
Bunny

#4 - - Kitten:

För dom Àr sÄ torra vad jag Àn gör :O

Svar: DÄ behöver du dessa glossen!!
Bunny

#5 - - Christina:

Till Howlingwolf heart som ocksÄ har torra lÀppar som mig kan jag tipsa om Baby lips om hon inte testat det redan :) Tycker dom funkar riktigt bra.

Om mörka lÀppar, sÄ fick jag hem en lÀpp produkt igÄr som jag bestÀllt som Àr som en gloss man tar pÄ lÀpparna och sen torkar den till sig och blir matt. Soft matte lip cream frÄn NYX heter den, jag köpte i fÀrgen Transylvania ;) och den var underbar och blev förvÄnad hur bra jag trivdes i den trots att den Àr rÀtt mörklil/plommon fÀrg. Kan dock inte sÀga Àn hur den hÄller under en hel dag dÄ man Àter och dricker eller om den torkar ut lÀpparna. SORRY for my rambling x)

#6 - - Kitten:

Det har jag x) Jag har ett lip ifrÄn NYX som funkar ganska bra :P