NO MORE QUESTiONS

Fick nÄgra frÄgor i helgen och dom var ju helt klar dom bÀsta, eftersom det Àr saker jag helt har tappat bort att blogga om! 

Har du nÄgra planer inför Halloween? KlÀ ut dig eller fest? 
Mina planer Àr att gÄ pÄ fest redan denna helg faktiskt! En vÀn till mig hade ett sjukt awesome party förra Äret och iÄr gör hon det igen, men med tema neon! SÄ blir massa rosa zombies och snorgrönt blod hoppas jag, UV-light and all! Jag kommer hoppa i min braaain-outfit!


Under sjÀlva Halloween-helgen planerar jag att se Familjen Addams musikalen med min familj and my new boyfriend. DÄ Äker nog min Morticia Addams dress pÄ.... Eller Wednesday-klÀnningen? 

Vilka serier följer/kollar du pÄ? 
Doctor Who, The Walking Dead och American Horror Story Àr nog favoriterna just nu! Har Àven en thing för Pretty Little Liars och Witches of Eastwick.

Vet att du nÀmnt att du skulle flytta.. Har du flyttat Àn? Och isÄfall var och ska du bo sjÀlv eller med din pojkvÀn?
Det som har hÀnt Àr att jag för tillfÀllet flyttat hem till mina förÀldrar under tiden jag försöker hitta min egen lÀgenhet. NÀr jag vÀl hittar ett bra place i Malmö eller Lund, kommer jag bo sjÀlv ett tag, eftersom my new boyfriend bor pÄ annan ort (pÄ tok för lÄngt hÀrifrÄn).

Vad anvÀnder du för eyeliner?
Den hÀr frÄn H&M, tycker den funkar jÀtte jÀtte bra för sitt sÄ billiga pris!
 


#1 - - Neapocalypse - ♄ ✞ - alternativ blogg & hĂ€stblogg ♄:

Awesome hjÀrn-klÀnning! :D <3

Svar: Taaaack :D
Bunny

#2 - - HEJ:

Vem Àr din nya BF? OMG :)

Svar: Det fÄr vara hemligt :) UngefÀr som du :)
Bunny