#1 - - melinda emilia ♄:

iihhh <3 <3

#2 - - Twiggy Lundberg:

Jag blev inte alls sÀrskilt positivt överraskad.. Men dÄ tycker jag bara att han var bÀst mellan 1998 - 2004 typ, men man Àr ju ett lojalt fan sÄ det Àr bara tacka Ä ta emot :P

Svar: PÄminner mycket om förra skivan, jag skulle vilja ha ett annat sound, men tycker ÀndÄ det hÀr var underbart bra ^^ Nya skivan ska bli sÄ spÀnnande!
Bunny

#3 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

Gillar lĂ„ten! Är inget troget Marilyn Manson fan men ibland fĂ„r han verkligen till det. Gillar "lĂ„ng-kalsong-basen":)

Svar: Vad Àr en lÄng-kalsong-bas? ^^
Bunny

#4 - - Anonym:

Hur ska jag förklara detta enklast. I skolan nÀr vi skulle lÀra oss spela bas fick vi lÀra oss olika tempon genom att sÀga olika ordramsor samtidigt. Just det Marilyn har i lÄten Àr lÄng-kalsong. Testa att upprepa ordet samtidigt som du lyssnar pÄ lÄten sÄ kanske du förstÄr vad jag menar. Ordet passar in i rytmen.

Svar: Hahahha ooooh I think I see it! :D
Bunny

#5 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

Det var jag som skrev kommentaren ovan. Glömde bara att fylla i det.