LÄGENHETSViSNiNG

Tjohoo, nu Ă€r jag igĂ„ng igen! PĂ„ torsdag har jag möte med banken och hoppas fĂ„ klart mitt lĂ„nelöfte, sĂ„ idag ska jag ut och kika pĂ„ tvĂ„ stycken lĂ€genheter! Det absolut mest fantastiska med de hĂ€r tvĂ„ stĂ€llena förutom att de Ă€r sĂ„ sjukt fina, det Ă€r att min bĂ€staste lilla Anna inte bara ska följa med mig och titta pĂ„ dem, utan att hon bor pĂ„ denna adressen! It's meant to be! Ännu bĂ€ttre Ă€r att det finns sĂ„ himla mĂ„nga fina lĂ€genheter till salu pĂ„ denna lĂ„nga lĂ„nga gatan, sĂ„ det kĂ€nns faktiskt helt okej att vĂ„ga hoppas lite pĂ„ att det Ă€r hĂ€r jag snart kommer bo. 

En Àr en liten 1,5 med supermysig sovalkov och Àr helt underbart fint renoverad. TÀnker ska jag bo sjÀlv klarar man sig lÀtt med ett sÄ litet stÀlle!
 

Andra stÀllet Àr en stor 3:a, med underbara tapeter och jÀttehÀrligt kök, innehÄller tvÀtt och diskmaskin vilket jag blivit sjukt bortskÀmd med nu frÄn senaste stÀllet jag bott pÄ. 
 
 
Priserna skiljer inte alls sÄ extremt mycket, sÄ kÀnns kul att kunna vÀlja mellan bÄda, och jag vet ocksÄ att priset Àr helt i nivÄ med vad banken tycker jag borde gÄ efter, sÄ iiiih - det kÀnns bra! Wish me luck ^^ 
#1 - - Karin:

Åh, vad fina! Vad kostar en lĂ€genhet och var finns dom? Är 18 och har tröttnat pĂ„ att bo hemma :/ Meen... Bor du sjĂ€lv? Jag trodde att du hade sambo? Har jag missat det eller missförstĂ„tt sĂ„ ber jag om ursĂ€kt.

Svar: Dessa kostar allt mellan 550 000 och 1,2 ungefĂ€r ^^ Just nu har jag gett upp pĂ„ Lund och tittar i Malmö dĂ€r det Ă€r billigare!Vet inte hur lĂ€nge du har lĂ€st min blogg, men jag gick ganska nyligen ut med att jag har ny pojkvĂ€n och inte lĂ€ngre nĂ„gon sambo. Min nuvarande pojkvĂ€n bor tyvĂ€rr i Stockholm för tillfĂ€llet, och jag hemma hos mina förĂ€ldrar

Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

wow, otroligt att det inte Àr sÄ stor prisskillnad pÄ dom! HÀr Àr det vansinniga priser, pÄ alla lÀgenheter...

#3 - - Kitten:

Underbart! HĂ„ller tummarna och Oliver tassarna! ^^

Börtjat funderat starkt sjÀlv att rikta mig mot bostadsrÀtt men kÀnns sÄ lÀskigt stort :O

Svar: SÄ hiimla lÀskigt! Helt orolig för nÄn annan ska hinna buda innan mig! Men tÀnker att mÀklaren borde ju höra av sig dÄ....
Bunny

#4 - - Karin:

Åh, det missade jag för jag var nog utomlands dĂ„ :3 Önskar dig lycka till!

Svar: Tack! :)
Bunny

#5 - - Thina :

Tror det Àr bra lÀge att köpa i Malmö nu, prisena har ju sjunkit. Vilket inte va lika kul för oss som nyligen sÄlde...men bra om man köper :)
Lycka till.

Svar: Hm nÀ.. det Àr klart. Hoppas ni fick det ni gav i alla fall! Tack :D
Bunny

#6 - - Anna:

Wiiiiiiiee! :D

#7 - - Thina :

Jo vi köpte för sÄ pass lÀnge sen att vi fick tillbaka det och lite till :)
Och vi flyttade till hus i SmÄland sÄ vi köpte betydligt billigare bostad.
Men hade vi inte haft sÄdana problem med dÄlig mÀklare i början hade vi fÄtt ut mycke mer. Det Àr lite surt.

Svar: Tur att ni fick tillbaka allt i alla fall :D
Bunny