KANSKE VÄRLDENS BÄSTA BAKiS SÖNDAG

Efter kanske den bÀsta Halloweenfesten nÄgonsin sÄ har jag just nu bakis-mys med vÀrldens bÀsta mÀnniskor, The Conjuring, Mario Kart, pizza och ungefÀr alla kramar som finns i hela vÀrlden. 
 
 
SÄ fort jag kommer hem ikvÀll ska jag gÄ igenom alla bilder frÄn nattens neon-party, you better be excited! Först mÄste jag dock pussa mr Handsome hejdÄ vid tÄget...
 
 
Tills dess efterlyser jag hjÀlp eller i alla fall tips pÄ hur man lÀttast tvÀttar ut sÄ hÀr mycket tuppering ur hÄret ^^
#1 - - Alice:

Det kanske gÄr bort om du anvÀnder cirka tre ton balsam? :P

Svar: Det funkade fin fint :D
Bunny

#2 - - Kitten:

Av egen efarenhet sÄ finner jag att tova ur det sÄ mycket som möjligt (fÄ bort spray osv) innan man hoppar in i duschen underlÀttar xD

Svar: Försökte. Gav upp XDDD
Bunny