THROWBACK THURSDAY - LAST CHRiSTMAS


Min julkalender i form av en julfilm varje dag under hela december!


Pepparkakor <3 

Och julté!

... Okej jag lÀngtar nog efter julen lite mer Àn vad jag vill erkÀnna! NÄgot som gör att det kÀnns helt okej (i alla fall just nu) att bo hemma hos familjen Àr att de Àr helt jultokiga och har druckit julmust och Àtit pepparkakor sedan oktober, och jag kan julmysa loss sÄ mycket jag vill heela december! Att jag och mr Handsome sedan fÀrdigstÀllde vÄra planer att fira jul ihop iÄr igÄr kvÀll kanske kan pÄverka lite ocksÄ.... lite... fast jÀttemycket!
#1 - - BeckaBubblegum:

Hade egentligen oxÄ velat vara hemma hos familjen hela december, men svÄrt nÀr man bor o pluggar i stockholm o dem i skÄne =/
Men fÄr göra mitt bÀsta hÀr för att fÄ rÀtt stÀmning, tror jag ska sno ditt koncept med en julfilm varje dag, kan du inte tipsa om lite julfimer? =)

Svar: Jag lÀngtar ju allra mest efter mitt eget hushÄll igen hahaha blir tokig hÀr :PMen jo, jag tÀnkte det! LÀgger upp en film varje dag i december, Àr du redan nu nyfiken kan du ju tjuvkika i arkivet :)
Bunny

#2 - - BeckaBubblegum:

Sv: Ja, hade jag varit hemma hos familjen hade jag sÀkert lÀngtat hem; man Àr aldrig nöjd, haha :P Det ultimata vore ju om man bodde lite nÀrmare sÄ man slapp vÀlja, eller som i ditt fall att du hade ditt egna redan :P

Jag ska absolut ta en en titt i arkivet! ;D

#3 - - Karin:

Mina förÀldrar Àter köpe pepparkakor Äret runt...

#4 - - Hannah :

Men Ă„h, supermyyys!