S T O P P


Jag funderar pÄ att sluta blogga helt. Det Àr oehört svÄrt att kÀnna att bloggen Àr intressant nÀr man inte kan, eller vill blogga sÄ personligt. Jag ser ocksÄ att intresset för min blogg har minskat rejÀlt den senaste mÄnaden och det Àr otroligt omotiverande.. Ser ingen mening med det... Jag kommer fortfarande finnas kvar pÄ Instagram och tumblr, men det finns ju ingen anledning att stanna hÀr lÀngre.... :(
#1 - - Hejsan:

Skriv precis vad du vill!

Svar: DÄ gör jag det! :D
Bunny

#2 - - Alice:

Nooou, snÀlla sluta inte blogga! Skriv vad fan du vill och prutta pÄ alla dumma haters, lÄt inte dem vinna!

Svar: För din skull! <3
Bunny

#3 - - Blubb Svensson:

TrÄkigt att du kÀnner sÄ men ta en liten paus eller skriv lite mer sÀllan bara sÄ kanske lusten till att blogga komma tillbaka? Men du ska helt klart göra det som kÀnns bÀst för dig sjÀlv, fortsÀtter att följa pÄ insta. <3

Svar: Tack vÀnnen :D <3
Bunny

#4 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

NÀÀÀÀÀÀÀÀjjjjjjj! Du fÄr skriva precis vad du vill sÄ lÀnge du inte bryter mot de svenska lagarna. Det Àr ju din blogg och du som bestÀmmer vad den ska fyllas med. Skit i vad andra sÀger. Gillar dom inte din blogg kan dom ju alltid starta en egen och försöka göra den bÀttre Àn din, vilket Àr svÄrt..

Kram

Svar: TACK <3
Bunny

#5 - - Maria (zombiebittenkitten):

LĂ€ser fortfarande din blogg dagligen! Är dĂ€remot jĂ€kligt dĂ„lig pĂ„ att kommentera men har sett du fĂ„tt lite onödiga kommentarer
Usch och fy för folk som inte kan tÀnka innan de talar!
Jag kommer fortsÀtta följa dig oavsett om det Àr hÀr pÄ instagram eller i bm gruppen^^

Svar: Vad kul att höra! Ja, det Àr oerhört trist att man ska behöva tÀnka pÄ sÄdant, eller att man reagerar över huvudtaget.. :(
Bunny

#6 - - Karin:

Jag kommer att sakna dig om du slutar.

Svar: Ja :( Kommer sakna er som faktiskt lÀser om jag skulle sluta :(
Bunny

#7 - - Sheriilyn:

Det Àr trist nÀr man kÀnner att lusten försvinner nÀr man egentligen tycker om att blogga. :/ Fast det verkar dock som att bloggar överlag börjar dö ut? Folk slutar bÄde skriva dem och lÀsa dem.

Svar: Det Ă€r exakt sĂ„ jag kĂ€nner ocksÄ  Jag orkar inte alltid, och ser ingen mening med det dĂ„ man inte lĂ€ngre fĂ„r nĂ„gon respons. Men kul att se att ni Ă€r nĂ„gra kvar hĂ€r i alla fall :)
Bunny

#8 - - BeckaBubblegum:

Du mÄste ju sÄklart göra vad som kÀnns bÀst för dig, men jag kommer tycka det Àr sÄÄÄ trÄkigt om du slutar blogga! =/

Massa kramar!!

Svar: Det var kul att höra! <3 Kommer kÀmpa vidare lite till, funderar pÄ hur jag ska utveckla bloggen sÄ den passar min nuvarande livssituation - den utan fungerande kamera haha!
Bunny

#9 - - Christina:

TrÄkigt att du ska sluta blogga :( Du Àr ju min favoritbloggare :) Men jag följer ju dig pÄ instagram och tumblr sÄ :)

Svar: Åh tack <3 Jag vet inte riktigt. Funderar vĂ€l kanske mest pĂ„ om det ens Ă€r lönt att fortsĂ€tta, trist att blogga nĂ€r ingen lĂ€ser liksom. Men ni finns ju hĂ€r och smyger i skuggorna ser jag ju nu <3
Bunny

#10 - - melinda emilia ♄:

Har kÀnt samma i ett par veckor men jag tror jag skulle Ängra mig om jag tog bort min :( ta inte bort din blogg, ta en paus kanske och sen kÀnn efter, men skulle sakna din blogg om den försvann :(

Svar: Ja, precis sĂ„ tĂ€nker jag! Att jag skulle Ă„ngra mig sedan
 Haha skulle ju inte heller vilja att du tog bort din blogg! SĂ„ himla knĂ€ppt, vad ÀÀr det med alla de hĂ€r bloggarna :D
Bunny

#11 - - Pyrola:

Nooo du fÄr ente! Fuck all the haters och sÄnt. Vad ska jag annars lÀsa hade du tÀnkt vavava? :P

Svar: Hahahahha men okejrÄÄ jag ska ente! :D <3
Bunny

#12 - - Anna:

Inte sluta blogga vÀnnen! <3 Om det Àr nÄgon som borde göra det sÄ Àr det jag hahah men tycker absolut inte att du ska.

Svar: Hahahah du har ju redan slutat :(((((
Bunny

#13 - - Anonym:

Neeej sluta inte!!! Btw vad hÀnde med dig och din kille?

Svar: Mellan mig och min kille har det inte hÀnt sÄ mycket? :)
Bunny