BEFORE CHRiSTMAS

Igår drack jag julmust. Inget ovanligt egentligen, tjuvstartar gaaanska ofta med det. Men jag gjorde det samtidigt som jag lyssnade på julmusik. Så var allt igång igen! Ändå flera dagar senare än förra året i alla fall... det gör mig lite nöjd!

 
#1 - - Karin:

Jag kan inte förstå att det snart är jul, det var ju nyss midsommar..

#2 - - Anna:

Första december eller första advent så drar det igång för mig ;)

Svar: Ã…h att du klarar det! :D
Bunny

#3 - - BeckaBubblegum:

Jag har börjat julbaka lite smått, även om jag tycker det är lite tidigt. Men är ju lika bra att börja i tid så man hinner med allt! :P

Svar: Jaa, jag letar för fullt efter en supeduper god glutenfri pepparkaksdeg jag mååste ha! :D
Bunny

#4 - - Sheriilyn:

Wha, kan du dricka julmust? Öl också? (Med tanke på glutenet)

Svar: Jag dricker ju inte precis en liter åt gången, kanske ett glas bara. Det innehåller ungefär lika mycket gluten som glutenfria produkter :)
Bunny

#5 - - Sheriilyn:

svar: Det visste jag inte! Tack för info (även om jag inte tycker om vare sig julmust eller öl så kan du ju vara bra att veta, haha)!

#6 - - Twiggy Lundberg:

Julmust är ju bara för gott!

Svar: Mmm det är det verkligen! Nygårdas är go'ast tycker jag! :D
Bunny